dinsdag 2 april 2013

Persoonlijke Mini Moestuin

Naast alle paasgezelligheid was er ook nog een verjaardag te vieren dit weekend. Desire is al mijn maatje sinds de middelbare school, en zoals ieder jaar pestte ze me ook dit jaar met 'je bent zo oud'.. omdat ik een paar maanden voor haar jarig ben. Maar ook voor Dees was het nu zover. Bij gebrek aan een echte tuin- en het missen hiervan heb ik een mini-moestuintje voor haar gemaakt. Gemakkelijk en persoonlijk cadeautje om zelf te maken, en 'eens iets anders' dan een bosje bloemen om te geven.

benodigdheden:
-Onbeschilderde gevulde krat Hema (klein 8,95, groot 12,95)
 (hierin zit al een bakje, potgrond en zaadjes)
-Gieter bv. van Xenos (2,95)
-Plakkaat verf
-Spons
-Letter stempel set Action
-'moestuin aanwijs' stokjes (zie foto) Dille en Kamille (0,25ct ps)
-Tuinbordje (zie laatste foto) Dille en Kamille (0,95ct)

mini moestuintje maken

Werkbeschrijving:
Verf het kratje en de aanwijsstokjes met de spons in een dondere kleur. Om het kratje een oude look te geven meng je een lichtere kleur en breng je deze wanneer de eerste laag droog is ruw aan met de spons. Let hierbij op dat je dit niet teveel doet. Kies de hoeken en andere plekken waar het kratje mogelijk het eerst zou afslijten. Dan stempel je met een lichtere kleur de letters op de krat, stokjes en tuinbordje.. alles netjes in de krat.. inpakken...en klaar is jouw persoonlijke mini-moestuin!  
 
succes!
Suus



2 opmerkingen:

Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, lees ze met heel veel plezier!